Velkommen til vores trænerteam på U13 drenge

Emil Møller Jørgensen
Emil kommer fra Kerteminde og bringer energi til vores U13-drenges hold. Med en alder på kun 21 år har han allerede vist sin dedikation og passion for håndbold ved at træne vores nuværende U13-drengshold.
Han har tidligere spillet som ungdomsspiller i både Sus-Nyborg og Kerteminde HK og derved har Emil kendskab til håndboldens verden indefra. Han har en klar vision for den kommende sæson, hvor fokus vil være på at fortsætte udviklingen af vores unge drenge og sikre, at glæden ved både kamp og træning forbliver i højsædet.
Emil ser frem til at samarbejde med den erfarne Ole "Pindarm" Rasmussen, hvis gode humør og store erfaring fra håndboldbanen vil være en uvurderlig ressource for holdet.

Unknown-2.jpg

Ole "Pindarm" Rasmussen
Vi byder velkommen til en sand legende, Ole "Pindarm" Rasmussen, der, selvom han nu bor i Dræby, har sine rødder dybt forankret i Kerteminde og vores håndboldklub. Med en fortid som spiller i KH fra en ung alder og med to børn, der selv spiller i klubben, er hans engagement i Kerteminde HK meget stort.
På sit andet år som træner for klubben, har Pindarm fokus på at integrere tidligere U-11 spillere i U-13 gruppen og sin humoristiske tilgang til at hjælpe trænerkollegaen Emil med at holde "styr" på livet udenfor banen.
Med en ambition om at løfte U-13 niveauet til nye højder og bidrage til den positive spillerudvikling, som klubben har været kendt for, er Pindarm en uvurderlig del af vores trænerteam.

Vi ser frem til en fantastisk sæson med Emil og Ole ved roret, hvor de vil føre vores unge spillere mod nye højder og skabe uforglemmelige øjeblikke på og uden for håndboldbanen.
Velkommen til holdet, Emil og Ole! Lad os gøre sæson 2024/2025 til noget særligt sammen.