Hvis du ikke ønsker at være medlem af Kerteminde Håndboldklub mere, så er det vigtigt, at du sender en mail til kassereren herom. Du skal huske, at skrive at du skal meldes ud af KH og skrive det navn som du har oprettet profilen med i KH.

Klik her for at sende en mail til kasserer  Ulrik Wehner: uw.kertemindehk@gmail.com

Hvis du ønsker at udmelde dig i indeværende sæson, så refunderes indbetalt kontingent ikke.

Hvis du ikke melder dig ud, så vil der automatisk ske et træk på dit betalingskort, når den nye sæson påbegynder.

I forbindelse med din første betaling godkender du, at Kerteminde Håndboldklub  fremover må trække pengene på din konto via dit betalingskort, indtil du enten ændrer dit medlemskab eller melder dig ud af Kerteminde Håndboldklub.

.